Skip to main content

Wat heeft MediaMeedenkers geleerd?

images4.persgroep

Regionaal Dagblad / De Gelderlander 

  • De kop boven het artikel is alles bepalend. Neem er even de tijd voor.
  • Concurrentie houdt de mens scherp.
  • Het nieuws bij je om de hoek is altijd interessant.

Regionale omroep / Omroep Gelderland 

  • Logo omroep gelderlandZonder (bewegend) beeld is er geen nieuws.
  • Lokale omroepen zijn een grote bron van inspiratie en expertise.
  • Hijgerig politienieuws hoeft niet, maar een rookwolk boven de stad en iedereen wil per direct weten wat er aan de hand is. En niet lezen, maar kijken naar de eerste beelden.

Landelijke omroep / NOS 

  • logo nosHoe groot of ingewikkeld het nieuws ook is. Het past uiteindelijk altijd in een teletekstbericht van negen regels.
  • Televisie zou al jaren verdwijnen, maar het merk NOS-journaal blijft 2 miljoen mensen trekken.
  • Online first, anders verlies je de strijd.

MediaMeedenker

M: +31-(0)6-34306032
E: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Facebook MediaMeedenker Linkedin  Twitter MediaMeedenker

5 redenen om voor MediaMeedenker te kiezen

  • Snelle mediascan, daarna een doorwrocht communicatieplan.
  • Van waakvlam tot vlammenwerper in een dag.
  • Het eerste gesprek kost je een kop koffie.
  • Onvergetelijke ervaring!
  • Analyserend, inspirerend en maatwerk.